czwartek, 14 lipca 2011

Skany z brytyjskiej gazety

Na stronie: http://www.cherlloyddaily.com/  (- polecam stronkę) pojawiły się skany z brytyjskiej gazety "The Sun" z dnia 29 czerwca 2011 roku.


Na jednym skanie jest mowa o tym, że Cher była dręczona w szkole przez rówieśników z powodu swoich korzeni.

"Szkoła była fatalna, nienawidziłam jej. Od dokuczania mi w młodym wieku do wagarów. Robiłam głupie rzeczy. Byłam bachorem. To było moje wołanie o pomoc, ponieważ nikt nie słuchał. Nauczyciele zamiatali całą sprawę pod dywan. To była zawsze moja wina. To wszystko przez moje cygańskie korzenie."



Drugi skan dotyczy rzekomego romansu z fryzjerem, Craigiem Monkiem.
Poznali się trzy miesiące temu kiedy to Cher poszła do salonu FOUR aby pofarbować włosy na brąz.
Rozmawiali a potem wyszli razem na papierosa. Podobno spotykali się potajemnie w barach hotelowych.
Ktoś z bliskiego źródła Lloyd podaje:
"Cher jest zauroczona Craigiem. Mówi, ze nigdy nie poznała nikogo takiego jak on i że robi się poważnie."

Craig 28 czerwca zmienił swój status na Facebook`u z "wolny" na "w związku", ale nie oznaczył Cher jako osoby z którą jest.

Nie wiadomo czy faktycznie Cher i Craiga coś łączy...Być może to tylko plotki chcące wzbudzić zainteresowanie?

4 komentarze:

  1. No nie wiem .. ale on jest brzydki ! ;p

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpię... Zbyt ładna jest jak na takiego brzydala :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe no przyznam, że brak mu nadzwyczajnej urody ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Niom :P Na 100% z nim nie chodzi. Jeszcze jak był by to milioner to rozumiem, ale fryzjer?? Wątpię w to.

    OdpowiedzUsuń