niedziela, 10 lipca 2011

Keri Hilson o Cher Lloyd

Buszując po internecie znalazłam pewną notkę z wypowiedzią Keri Hilson o Cher Lloyd. Ma już trochę czasu ale nigdy wcześniej tego nie czytałam ;)


Keri Hilson w rozmowie z MTV powiedziała, że jest wielką fanką Cher Lloyd i z wielką chęcią chciałaby napisać dla niej piosenkę.
Cher na castingu X-Factor wykonała utwór Soulja Boy'a "Turn My Swag On" w wersji Keri Hilson.
Dzięki temu, kawałek ten zyskał ogromną popularność na Wyspach.

Oto wypowiedzi Keri:

"Nigdy nie spotkałam Cher Lloyd, ale jestem jej wdzięczna. Mam na myśli, że powinnam jej dziękować. Jestem jej wdzięczna z tego powodu, że moja wersja 'Turn My Swag On' była notowana tutaj w Wielkiej Brytanii, ale również w innych europejskich krajach, dlatego, że została wykonana przez uczestnika X Factor."

Gwiazda R&B kontynuuje:

"Ona była16 letnią (w czasie jej przesłuchania) białą dziewczyną i byłam naprawdę bardzo, bardzo zdumiona, że wybrała właśnie ten utwór, aby zaprezentować, podczas castingu. Wspaniały moment dla niej i dla mnie. Dzięki Cher Lloyd."

Keri Hilson spróbowała sobie przypomnieć jak dowiedziała się o wykonie młodej piosenkarki:

"Kiedy pierwszy raz zobaczyłam filmik z tym występem byłam w studiu i otrzymałam wiadomości na Twitterze - 'Słyszałaś już Cher Lloyd? Powinnaś zwrócić uwagę na jej cover Turn My Swag On'. Więc kliknęłam w link i byłam ogromnie zaskoczona. Zdecydowanie miała swój 16-letni swag. Byłam pod wrażeniem."

Hilson wyznała, że nie może doczekać się nowego materiału finalistki X Factora w najbliższej przyszłości. Keri dodała:

"Jestem bardzo podekscytowana, aby usłyszeć jej muzykę. Naprawdę nie mogę sobie wyobrazić jak będzie ona brzmiała. Bardzo chciałabym napisać coś dla niej. Mam kilka pomysłów w głowie..."

3 komentarze:

  1. Wow! Keri Hilson to jedna z największych gwiazd!To niewiarygodne, że chciałaby napisać dla Cher piosenkę. Przecież to dzięki Cher jej piosenka stałą się sławniejsza, więc może tak chce wyrazić swoją wdzięczność?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę....Ale czy kiedykolwiek naprawdę napisze ona dla Cher piosenkę- nie wiadomo ;)

    Ale to byłoby bardzo miłe z jej strony ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Niom :) Ja też trochę wątpię, że napisze jej piosenkę. To tak jej się powiedziało i tyle :)

    OdpowiedzUsuń